Saturday, January 26, 2013

Oh my peachy top

Say hello to this little number. It's perfect for the summer, and I love the color. Peach is one of my favorite colors, and I just love how it looks on my skin.  I might be totally wrong with that last statement, but I feel confident wearing it.  However, I should have added more ease around the bust area, but still I like it.

Pattern: Self-drafted
Fabric: Peach Cotton
Difficulty:  Super Easy!  That was the best part.  I sewed this in one day (but I didn't sew the buttons until 1.5 weeks later)



Oh mi blusa melocotonada

Díganle hola a este numerito. Esta blusa es perfecta para el verano y me encanta el color.  El color melocotón/durazno es uno de mis favoritos, y simplemente me encanta como se ve contra mi piel.  Quizá me equivoque con ese último comentario, pero me siento confiada usándola. Sin embargo, debí añadirle más espacio en el área del busto, pero como quiera me gusta. 

Patrón: Trazado por mi
Tela:  Algodón melocotón
Dificultad:  ¡Súper fácil! Esa fue la mejor parte. Hice este traje en un día (pero no pegué los botones hasta después de 1.5 semanas después) 

No comments:

Post a Comment